Fundația EuroEd Deține un portofoliu de peste 100 de proiecte naționale și internaționale implementate cu succes.
Fundația EuroEd Facilitează schimburi de experienţe, de idei noi şi de bune practici pentru dezvoltare durabilă.
Fundația EuroEd Dezvoltă parteneriate strategice, inițiază abordări interdisciplinare și propune soluții inovatoare.
Comenius 2007 - 2009
Parteneri: Marea Britanie, Spania, Lituania, România, Polonia
No Child Left Behind investighează furnizarea şi abordarea studiilor de sprijin şi evaluează avantajele şi dezavantajele pentru a stabili o serie de practici care să poată fi împărtăşite la nivel internaţional. Va fi dezvoltat un program de training adresat profesorilor şi trainer-rilor din acest domeniu care va conţine metodoligii imaginative şi flexibile, incluzând tehnologii ICT actuale precum şi mechanisme de monitorizare şi asigurare a calităţii menite să motiveze atât profesorii cât şi trainer-ii pentru a produce un curriculum imbunătăţit şi mult mai stimulant pentru propria şcoală.
Studiile de sprijin sunt cheia sedimentarii curriculumului formal prin programe de învăţare informale. În multe cazuri iniţiativa este preluată de către şcolile private în detrimentul sistemului de stat. În pofida acestui lucru, în cadrul fiecăreia dintre ţarile partenere există recunoaşterea la nivel naţional a faptului că sprijinul studiului trebuie implementat (sau reimplmentat) pentru a creşte eficienţa copiilor. NCLB investighează furnizarea şi abordarea studiilor de sprijin şi evaluează avantajele şi dezavantajele pentru a stabili o serie de practici care să poată fi împărtăşite la nivel internaţional. Va fi dezvoltat un program de training adresat profesorilor şi trainer-rilor din acest domeniu care va conţine metodologii flexibile, incluzând tehnologii ICT actuale precum şi mecanisme de monitorizare şi asigurare a calităţii menite să motiveze atât profesorii cât şi trainer-ii pentru a produce un curriculum imbunătăţit şi mult mai stimulant pentru propria şcoală. Va fi de asemenea inclusă şi o apreciere a dimensiunii şi culturii Europene.
Pachetul de training va fi supus unei monitorizări şi evaluări independente realizată de către o instituţie cu experienţă în pregătirea profesorilor la nivel naţional. Conform rezultatelor şi recomandărilor furnizate de evaluare, partenerii vor modifica programul de training. Programul de training pentru profesori va fi pilotat la nivel local prin intermediul fiecărui partener cu ajutorul unor trainer-i indentificaţi de către parteneri ca fiind potriviţi pentru procesul desfăşurat. Training-ul de trainer-i va fi evaluat cu ajutorul feedback-ului primit de la profesori, de la trainer-i precum şi de la evaluatorul independent. Partenerii vor hotărî în ce măsură programul şi-a atins obiectivele şi vor opera modificări în funcţie de recomandări.
Acestea vor include recomandări asupra tipului de materiale necesare pentru derularea cu succes a cursului. Următorul proces implică partenerii în producerea de mostre de material. Suportul de curs realizat va fi atât în variantă printată cât şi în format electronic, pe CD.
Cursul şi materialele de lucru vor fi traduse în limbile partenerilor. Procesul de diseminare şi exploatare va fi derulat conform strategiei dezvoltate care include utilizarea reţelelor regionale şi naţionale prin fiecare partener dar şi prin intermediul website-ului pentru a informa şi implica o categorie mai largă de public începând de la un stadiu iniţial.