Fundația EuroEd Deține un portofoliu de peste 100 de proiecte naționale și internaționale implementate cu succes.
Fundația EuroEd Facilitează schimburi de experienţe, de idei noi şi de bune practici pentru dezvoltare durabilă.
Fundația EuroEd Dezvoltă parteneriate strategice, inițiază abordări interdisciplinare și propune soluții inovatoare.
Acest proiect dezvolta un cadru international in care copii pot sa afle ce anume inseamna multilingvismul, ce inseamna pentru contextul lor si cum anume il pot utiliza pentru a-si atinge obiectivele. Observand asemanatile si deosebirile din cadrul aceleasi familii lingvistice, copii pot intelege diversele conexiuni dintre diferitele tari. Este de asemenea dezvoltata si componenta culturala copii fiind incurajati sa afle noi informatii despre partenrii internationali.
Multilingvismul este unul dintre cele mai importante instrumente pe care le putem utiliza pentru a sustine incluziunea sociala si toate celelalte aspecte subliniate de aceasta dimensiune. Poate mai mult decat oricine, noua generatie ar trebui sa invete cum manuiasca eficient aceast instrument pentru a-i maximaliza disponibilitatile.
Proiectul de fata dezvolta un cadru international in care copii pot afla ce anume inseamna multilingvismul, ce inseamna pentru contextul lor si cum anume il pot utiliza pentru a-si atinge obiectivele. Observand asemanatile si deosebirile din cadrul aceleasi familii lingvistice, copii pot intelege diversele conexiuni dintre diferitele tari. Este de asemenea dezvoltata si componenta culturala copii fiind incurajati sa afle noi informatii despre partenrii internationali.
Activitatile din cadrul proeictului nu se reduc doar la scrierea si postarea capitolelor. Ele sunt cu mult mai complexe. Copiii si profesorii coordonatori trebuie sa ia in considerare gradul de accesibilitate al structurii si vocabularului inclus in povesti pentru a-l adapta la nivelul de cunostinte lingvistice al partenerilor. Astfel copiii afla noi informatii si, in acelasi timp, creaza o poveste care sa se potriveasca cu profilul si abilitatile partenerilor.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale acestui proiect este faptul ca setul de activitati nu este restrans la o anumit acategorie de varsta. Grupurile care lucreaza in cadrul proiectului pot fi grupate in functie de varsta sau pot lucra in grupuri mixte. Responsabilitatile sunt impartite cu usurinta in functie de varsta copiilor astfel incat fiecare categorie sa se ocupe de o activitate potrivita varstei lor (dezvoltarea ideilor pentru poveste, scrierea textului, editarea textului, desenarea si colorarea ilustratiilor pentru poveste, inregistrari audio ale textului, dramatizarea povestii).
Un alt aspect din cadrul proiectului care sustine invatarea limbilor este utilizarea formatului narativ. Aceasta abordare ajuta la crearea unui mediu mai relaxant pentru copii. Limbile straine nu sunt predate in mod explicit. Scopul este constientizarea largii varietati de limbi care ne inconjoara. Copii selecteaza singuri vocabularul pe care il doresc din cadrul povestilor sau a celorlalte activitati complementare.
Acest lucru inseamna inzestrarea tinerei generatii cu abilitatile necesare cu scopul de a deveni responsabili cu dezvoltarea propriului proces de invatare particularizat la nevoile fiecaruia.