Fundația EuroEd Deține un portofoliu de peste 100 de proiecte naționale și internaționale implementate cu succes.
Fundația EuroEd Facilitează schimburi de experienţe, de idei noi şi de bune practici pentru dezvoltare durabilă.
Fundația EuroEd Dezvoltă parteneriate strategice, inițiază abordări interdisciplinare și propune soluții inovatoare.
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 5 „Promovarea măsurilor active de ocupare”
Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare”
ID Proiect: 77970
Anunt, 13.01.2012
Achizitie pentru servicii de formare profesionala- curs de camersite - CPV 80530000-8
A. Fundatia EuroEd, in calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU “Imbunatatirea capacitatii de ocupare in Regiunea Nord Est”, ID Proiect POSDRU/99/5.1/G/77970 organizează procedura de achiziţia pentru Servicii de formare profesionala - curs de calificare in meseria Camersita CPV 80530000-8
B. Specificatiile tehnice
- curs de calificare
- curs acreditat de Ministerul Muncii pentru meseria de Camerista
- organizarea cursului si a examenului final de absolvire pentru o grupa formata din 15 - 20
participanti
- punerea la dispozitia cursantelor a suporturilor de curs
- evaluare pe parcurs
- partea teoretica a cursului se va desfasura la sediul solicitantului, iar partea practica la firmele
de turism din baza de date a Fundatiei EuroEd
- organizarea examenului de absolvire
- Durata: maxim 6 luni, 360 ore ( 120 ore teorie, 240 ore practica
C. Procedura de cercetare a pietei –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010.
D. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut.
E. Documenţia de atribuire poate fi obţinută la cerere prin email – oana.mihoci@euroed.ro, fax 0232 252 902,sau la sediul Fundatiei EuroEd din: Strada Florilor nr. 1 C, Iasi. Ofertele se transmit la sediul Fundatiei EuroEd, din Strada Florilor nr. 1 C,700 513, Iasi.
F. Data si ora limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.01.2012, ora 17.00 Data limită pentru raspuns la clarificări: 17.01.2012, ora 17.00
Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 19.01.2012, ora 10.00;
Deschiderea ofertelor: 19.01.2012, ora 12.00
G. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci @euroed.ro, www.euroed.ro
Anunţ achiziţie tonere si accesorii fotocopiatoare;papetarie si consumabile birou - Oferta castigatoare
Data publicarii: 19.12.2011, ora 15.00
Fundatia EuroEd, in urma evaluarii ofertelor depuse in vederea atribuirii contractului de furnizare pentru papetarie si consumabile bioru, anunta ca oferta depusa de SC IRSIDO SRL indeplineste caracteristicile prevazute in documentatia de atribuire si a fost declarata castigatooare. Decizia achizitorului poate fi atacata depunand o contestaţie in termen de 48 de ore de la data publicarii prezentului anunt.
Anunt achizitie 210 pachete cu alimente
Oferta castigatoare
Data publicarii: 12.10.2011 , ora 12.00
Fundatia EuroEd, in urma evaluarii ofertelor depuse in vederea achizitionarii a 210 pachete cu alimente, anunta ca oferta depusa de SC ALi Best Serv SRL indeplineste caracteristicile prevazute in documentatia de atribuiere si in cererea de oferta si are pretul cel mai mic. Decizia achizitorului poate fi atacata depunand o contestaţie pana la data de 14 octombrie, ora 12.00
Anunt achizitie Mobilier CPV - 39130000-2
Data publicarii anuntului : 4.10.2011
Fundatia EuroEd, in urma evaluarii ofertelor depuse in vederea achizitionarii de mobilier (scaune ergonomice si mese curs), anunta ca oferta depusa de MAE SRL indeplineste caracteristicile prevazute in cererea de oferta si are pretul cel mai mic. Decizia achizitorului poate fi atacata depunand o contestaţie pana la data de 6 octombrie, ora 17.00
Anunt Achizitie Servicii de dezvoltare de software IT
CPV 72212517-6
Data publicarii anuntului: 28.09.2011
Fundatia EuroEd, in urma evaluarii ofertelor depuse in vederea achizitionarii de servicii de dezvoltare software in vederea realizarii unui program informatc de compatibilizare a profilelor candidatilor cu cele ale angajatorilor, anunta ca oferta depusa de SERVICII SI CONSULTANTA VEC SRL indeplineste caracteristicile prevazute in cererea de oferta si are pretul cel mai mic. Decizia achizitorului poate fi atacata depunand o contestaţie pana la data de 3 octombrie, ora 17.00.
Anunt Achizitie Servicii de dezvoltare de software IT CPV 72212517-6
Data publicarii anuntului: 21.09.2011
A.Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru servicii de dezvoltare a unui program informatic de compatibilizare a profilelor candidatilor la angajare cu cele cautate de angajatori ( CPV 72212517-6), cu urmatoarele caracteristici minimale:
Proiectul trebuie sa permita somerilor din zona de Nord-Est a Romaniei sa identifice in mod facil locurile de munca vacante din judetele de interes: Bacau, Iasi, Botosani, Vaslui, Neamt sau Suceava.
Prin intermediul unei interfete prietenoase si intuitive, persoanele interesate de locurile de munca disponibile in judetele aflate in Nord-Est-ul Romaniei vor putea parcurge lista acestora si efectua cautari in functie de cuvinte cheie ori judet. De asemenea, utilizatorii isi vor putea crea conturi personale in care trebuie sa precizeze: nume, prenume, varsta, email, numar de telefon, orasul de resedinta, precum si date necesare autentificarii: username si parola. Pentru contul personal, utilizatorii pot enumera o lista de competente (e.g. lucrul cu computerul) si o lista de meserii pentru care sunt calificati sau au experienta anterioara. Utilizatorul inregistrat poate trimite catre administratorul site-ului o cerere de compatibilizare a profilului sau profesional cu locurile de munca disponibile pe piata in acel moment. Proiectul este compus din doua module principale: cel de interactiune cu utilizatorii ce doresc sa gaseasca cat mai repede si usor locurile de munca vacante si un modul de administrare a informatiilor ce sunt publicate prin intermediul modulului mai sus mentionat.
In cadrul componentei de administrare, se vor putea gestiona informatii despre clientii site-ului (somerii ce au un cont personal asociat), utilizatori (persoanele cu drept de administrare asupra siteului), locuri de munca vacante precum si judetele de interes.
Un client va avea asociate datele de indentificare personale precum si cate o lista de competente si meserii.
Utilizatorii cu drept de administrare prezinta date de autentificare: username, parola, email, rol. Informatiile privitoare unui loc de munca disponibil cuprind minim urmatoarele informatii: denumirea locului de munca, numarul total de locuri disponibile, numarul de locuri disponibile pentru absolventi, persoana de contact asociata.
Administratorul siteului va avea posibilitatea vizualizarii si editarii tuturor informatiilor de mai sus. De asemenea, el este responsabil cu preluarea noilor locuri de munca precum si de analiza a tuturor cererilor primite din partea clientilor de a realiza compatibilizarea intre informatiile personale si posturile vacante. Aceste cereri vor fi primite prin email, pe adresa specificata in contul atribuit administratorului de site.
In cadrul programului vor fi disponibile doua formulare , unul pentru candidati si unul pentru angajatorii care doresc sa publice locurile de munca vacante:
Formular CV Formular angajator
Programul va fi incarcat pe pagina de internet a proiectului: www.nusomaj.info.ro. Interfata programului va respecta regulile de identitate vizuala ale finantatorului, disponibile pe pagine de internet www.fseromania.ro.
B.Procedura de achizitie: cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din
31.08.2010.
C. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
D. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut.
E. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de
contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
F. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.09.2011. G.Data limită pentru răspuns la clarificări: 26.09.2011.
H.Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 27.09.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro
Anunt achizitie Mobilier CPV - 39130000-2
Data publicarii anuntului : 26.09.2011
A.Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru mobilier, cod CPV 39130000-2 , dupa cum urmeaza:
Nr. crt. | Denumire produs | Descriere produs | Nr. bucati |
1 | Scaune ergonomice |
Cadru negru |
12 |
2 | Mese curs |
L/l/h : 626/470/785 Culoare: stejar; material: pal melaminat |
12 |
B. Procedura de cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010. C. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
D. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut.
E. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de
contact: Oana Mihoci,e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
F. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 29.09.2011. Data limită pentru răspuns la clarificări: 30.09.2011.
G. Data şi ora limită de transmitere a ofertelor: 3.10.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro
Anunţ achiziţie calculatoare, laptopuri si licente
Data publicării anunţului: 13.09.2011
A. Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru calculatoare, laptopuri si licente, dupa cum urmeaza:
B. Cerinte minime:
Nr. Crt | Obiectul achizitiei | Nr. bucati | Cerinte minime |
1 |
Calculator CPV 30213300-8 |
5 |
Pocessor dual core 2,8 GHz Placa de baza cu video on board Memorie 3GB DDR3 HDD 320 GB DVDRW Monitor LCD 18,5” Tastatura, mouse USB Boxe Sistem de operare Windows sau echivalent |
2 |
Laptop CPV 30213100-6 2 |
2 |
Ecran 12” Processor 1.8GHz Memorie 2 GB DDR3 HDD 250GB Placa retea wireless Cititor carduri Webcam Sistem de operare windows Geanta +mouse USB |
3 |
Laptop CPV 30213100-6 2 |
5 |
Ecran 15,6” Processor i3 Memorie 2 GB DDR3 HDD 250GB DVDRW Placa retea wireless Cititor carduri Webcam Sistem de operare windows Geanta +mouse USB |
4 |
Licente Cod CPV - 48000000-8 |
12 | Microsoft Office 2010 Standard |
C. Procedura de cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010. D. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
E. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut.
F. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de
contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
G. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.09.2011. H. Data limită pentru răspuns la clarificări: 19.09.2011.
I. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 20.09.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro
Anunţ achiziţie camera video Cod CPV 32333200-8
Data publicării anunţului: 12.09.2011
A. Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru o cameră video.
B. Specificațiile tehnice
Senzor CMOS 6M
Zoom optic 10x
Inregistrare full HD 1920x1080 50p
Memorie interna 64MB
Inregistrare pe SD card
Fotografii de min 12M pixeli
C. Procedura de cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010. D. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
E. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut.
F. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de
contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
G. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 15.09.2011. H. Data limită pentru răspuns la clarificări: 16.09.2011.
I. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 19.09.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro
Anunt oferta castigatoare
Achizitie Manuale - CPV 22470000-5
Data publicarii: 6.09.2011
Achizitie manuale de limba italiana - oferta castigatoare: - SITKA- Centrul de Carte Straina
Anunţ achiziţie manuale de limba engleza
Cod CPV 22470000-5
Data publicării anunţului: 31.08.2011
A. Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru manuale de limba engleza, in vederea sustinerii cursurilor de limba engleza conform angajamentelor din cererea de finantare.
B. Specificațiile tehnice
Limba engleza - Manuale Cutting Edge, Pre-Intermediate Student’s book – 19 bucati
C. Procedura de cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010. D. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
E. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut. In cazurile de exclusivitate pentru distribuirea manulelor de mai sus, va rugam sa ne transmiteti impreuna cu oferta si declaratia privind calitatea de unic importator/ distribuitor pentru respectivele publicatii.
F. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
G.Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 5.09.2011, ora 17.00 H. Data limită pentru răspuns la clarificări: 6.09.2011, ora 17.00
I.Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 8.09.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro
Anunţ achiziţie manuale de limba italiana
Cod CPV 22470000-5
Data publicării anunţului: 31.08.2011
A. Fundația EuroEd, în calitate de Beneficiar al proiectului POSDRU 77970 „Îmbunătățiea capacității de ocupare în Regiunea Nord Est“, organizează procedura de achiziție pentru manuale de limba italiana, in vederea sustinerii cursurilor de limba italiana, conform angajamentelor din cererea de finantare.
B. Specificațiile tehnice
Limba Italiana - Nuovo Progetto italiano 1 – 15 bucati
C. Procedura de cercetare a pieței –conform Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010.
D. Sursa de finantare: Fonduri comunitare – finanţare nerambursabilă din fonduri structurale - Fondul Social European prin POS DRU 2007-2013
E. Criteriul aplicat: preţul cel mai scăzut. In cazurile de exclusivitate pentru distribuirea manulelor de mai sus, va rugam sa ne transmiteti impreuna cu oferta si declaratia privind calitatea de unic importator/ distribuitor pentru respectivele publicatii.
F. Informaţii suplimentare la telefon +40 0232 252 850, fax: +40 0232 252 902, persoana de contact: Oana Mihoci, e-mail: oana.mihoci@euroed.ro, www.euroed.ro
G.Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 2.09.2011, ora 17.00 H. Data limită pentru răspuns la clarificări: 5.09.2011, ora 17.00
I. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 6.09.2011, ora 10.00, la sediul Fundației EuroEd din Str. Florilor nr. 1 C, fax 0232 252 902 sau la adresa de email: oana.mihoci@euroed.ro